pass at me

amen tjenare. vädret här i springfield är ju väldigt konstigt måste jag säga..
förra veckan var det så varmt så man svettades till döds och den här veckan
är det svinkallt. så kallt att jag tillochmed måste ha jacka på mig, wtf?

iallafall, var uppe till ett inatt och pluggade inför mitt psykologiprov jag hade
nu på morgonen. vet ju inte riktigt hur det gick med den saken, men jaja. hade
nog inte riktigt räknat med att det skulle vara såhär mycket plugg, men än så
länge har jag fått bra resultat på grejer så det känns skönt, men det är inte som
att glida på någon räkmacka direkt.

annars så har jag väl inte så mycket mer att säga, match imorgon och eftersom
det är oktober kommer vi ha på oss våra rosa matchtröjor under hela oktober
för bröstcancer, blir nog bra det där!

aja, hoppas ni har det bra där hemma, tänker på er!
PUSS


guld värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0