hej vad det går

hej folket, här händer det grejer ska ni veta! sista matchen för säsongen
är avklarad! var dock tvungen att avbryta matchen efter 70 minuter pga
snöstormen. ni hörde rätt, det är snö här, massor. i oktober, sjukt fan.
iallafall, halloween har det ju varit med. min plan var ju att åka och köpa
mig en dräkt under dagen igår, men eftersom mestadelen av springfield
är utan el så var alla affärer stängda. det är ju typiskt min otur. så fick köra
på vad jag redan hade, vetifan vad jag var, men det funkade ju iallafall!

såå, vi körde lite halloweenfest i ett utav baseboll husen igår, galet alltså.
sjuk kväll, packat med folk!

ingen skola idag pga av snön, men bäst av allt är att skolan är stängd
imorgon med!!! woooohooo, hoppas den är stängd hela veckan, vore
guld. får se vad som händer ikväll, kanske drar iväg till en fest i ett av
hockeyhusen. men det är sånt som märks.

namen just det, försökte färga håret idag. eller topparna iallafall.
försökte göra dom blonda, hände inte ett piss, så imorgon ska jag
köpa blekningsmedel eller vad det nu heter och kirra det.

ae, måste röra mig, bra hörs PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0