du är bäst nu, men du var bättre förr

ännu en vecka som börjar nå sitt slut här borta. gårdagen var riktigt rolig om man bortser
från att sammy och jag klantade oss med legsituationen så vi inte kom in, haha. men innan
det var det kul. det var nämligen homecoming den här helgen och efter våran match igår
(slutade med förlust 2-1, inte alltför kul..) så samlades folk runt omkring träningslokalerna
för att umgås, kolla på dom olika sporternas matcher och bara ha allmänt kul. rktigt lyckat
måste jag säga. sen var det lite förfest i bry och boorz lägenhet där sam och jag råkade ut för
ett litet missöde under ett toalettbesök. bör nog inte säga vad som hände, men fy fan vad
roligt det var. skrattar bara jag tänker på det haha, bra tjej den där sam alltså!

idag då, var kanske inte jättepigg imorse när klockan ringde klockan nio, men vad gör
man inte. vi i laget hade nämligen bestämt oss för att gå en "bröstcancer walk" där vi
gick 2 miles för att stödja bröstcancer. var rätt skönt att komma ut och få lite frisk luft iofs,
men var väl inte den piggaste varelsen där..

ae, dags för mig att fortsätta plugga lite nu kanske. psykologiprov och historiauppsats
att ta hand om. höööööööööörs.

puss


världens bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0