bra dag!

är på riktigt bra humör idag! började dagen med lite psykologi, fick
tillbaka mitt prov jag gjorde i tisdags. superdupernöjd med mitt resultat,
sjuk förbättring sen det senaste provet! iallafall, dampade loss med sammy
efter det, skrattade så jag tjöt, ibland vet jag inte vad jag skulle göra utan
henne för att vara ärlig!

tror nog jag ska ta mig en liten nap innan folket är klara med sina lektioner
så vi kan käka lunch. ikväll kommer det två recruits från kalifornien, spännande.
kanske drar med dom och ser hockeylaget spela sin första hemmamatch,
sånt som märks!

ae, naptime!
PUSS


såhär glad är jag idag, haha!

Kommentarer
Postat av: Johnnymary

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2012-01-16 @ 09:54:45
URL: http://johnnymary.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0