no need to worry

tisdagskväll, alex sover som en stock och jag sitter här klarvaken.
har haft svårt att somna dom senaste nätterna. tankar som snurrar
runt i skallen. skolan, livet, allt. det är mycket just nu.

dagen i sig började brutalt när jag blev väckt av brandalarmet
8.30. fruktansvärt att vakna till det tjutande ljudet. i vanlig ordning
hade nån plattat håret och vårat överkänsliga alarm gick igång. stog
utanför pouch tills brandkåren kom, det var som att stå sovandes.
är verkligen ingen morgonmänniska alltså.

var och kollade paranormal activity 3 förut. råkade skrika som en
liten tjej vid ett tillfälle. var väl lite lagom pinsamt. blundade när
varje läskig grej efter det kom så jag inte skulle upprepa skriket.
blev illa påmind om varför jag inte riktigt gillar skräckfilmer.

men äsch, om jag ska försöka sova kanske. lär gå sådär,
men va gör det.

ha det bäst,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0