a new day

bra dag, riktigt bra dag! anställningsintervju som gick toppen, fick jobbet. 
så nu är jag glaader! hängt med ankan resten av dagen, skön brud det där. 
skriver ett inlägg för hennes skull, hon blir ju lite depp när jag är dålig på 
att uppdatera! iallafall, lyckades efter tre försök att värma korvbröd rätt, 
jag som trodde bruden kunde laga mat? tji fick jag. bil till stan från henne, 
lata kanske? nej förfan. tänkte ju taktiskt, när vi åkte därifrån regnade det
ju! kalla oss gärna synska. 

hoppas caroline har det bra där borta i norge, är helt amazed att hon ens 
kom fram. fast iofs har hon inte skickat ett mess och sagt att hon är framme.. 
äsch, för hennes skull hoppas jag att hon kom fram rätt, jag menar, hon fattar
inte norska. inte för att det skulle hjälpa om nån snackade engelska med henne
heller... whatever. all lycka till dig.. i livet!!!!! 

dusch, sovmorgon, ännu mera häng med ankan. 
MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLK. 

tjarå!

du må vara ful som fan. 
men jag tycker om dig ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0