what went wrong

hör och häpna people. jag skadade mig på fgn imorgon. närmare 
bestämt har jag fått en bristning i höftböjarmuskeln (?!?!?!?!) men va. 
vad är det för nåt ens? kan knappt gå i trappor, ser ut som en invalid 
apa. dö. dö och återigen dö. 

rehab i en veckas tid vilket innebär att jag kommer befinna mig på 
sats löpband hela nästa vecka. ses där. 

annars så köpte jag mitt tredje lånekort på biblioteket i år. clara konstaterade 
att hon har kvar sitt sen fjärde klass. kul att vissa kan hålla koll på saker iallafall. 
anyways. lånade bok i engelska c, 400 fucking sidor. sa jag att den ska vara 
utläst tills på onsdag? inte, nej men så är fallet. 

annars har jag käkat kinamat och godis för att jag tycker synd om mig själv. 
seterra är min kvällsdejt med tanke på geografiprovet imorgon. 

HARE. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0