behöver helg

what' up. fattar inte hur man kan vara så trött som jag är jämt. 
sen får jag lite smått panik nu när jag kom ihåg att jag har matteprov 
imorgon, har inte pluggat nåt än. ångest. 

annars har dagen varit rätt rolig. fotbollen var awesome imorse, 
har sjukaste vännerna. karro drog bästa kommentaren, snackade 
om nån och hon bara "men han dejtar" haha, gjorde min dag, tjolahopp. 

träffade cpvännen caroline efter. hon är som en oxe den tjejen. inte 
att leka med. hela situationen som hände var ju iofs oerhört psyk till att börja med. 
benny (hennes hund) ligger och sover som en mongolid med benen rakt
upp. då går caroline dit och tar på hans kulor och kommer sen och gnuggar
sina äckliga fingrar i nyllet på mig. jag får raseriattack och hoppar upp på 
hennes rygg. då lutar sig idioten framåt så mitt grepp om hennes hals hårdnar
och hon börjar låta som hon håller på att kvävas (vilket hon förmodligen gjorde) 
så då tänkte jag vara snäll att släppa greppet om halsen och då vrider hon sig 
och jag faller handlöst och dunkar i golvet med kroppen före. 

sådärja, där fick ni hela den historien också. haha, fail. 
fan vad trött jag är, har jag sagt det? 

anyways, träning om en timme. 
HARE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0