and so on

trots min händelselösa dag kom jag just på att jag ändå hade 
en ganska så turbulent morgon. 

när klockan ringde (alldeles för tidigt, som vanligt) imorse så 
körde jag min gamla procedur och gick upp. idag var jag 
tillochmed piggare än vad jag normalt är 6.25. går ut, ska 
hämta mina hörlurar till min mobil (lyssnar alltid på musik 
på morgonen, kommer igång liiiite bättre då) iallafall. till 
min stora förvåning (och förfäran) ligger dom inte där jag 
sist la dom. efter en stunds ihärdigt letande hittar jag dom 
i soffan. wtf? vad gör dom där. iallafall. det är med fasa jag 
då upptäcker i vilket skick dom befinner sig i. den ena hörluren
är helt förstörd. med det menar jag att den är söndergnagd till
max. den andra lever med nöd och näppe och sprutar ut nåt 
ljud som då förmodligen ska vara musiken. jag inser vem det
är som valde att äta upp mina hörlurar till kvällsmat. j.u.l.i.u.s.
den hunden. han är evil. och han hatar mig. och mina hörlurar. 

så vare med det. 
efter tittade jag ut genom fönstret och såg snön. 
det var då jag insåg att jag hade en sjukt dålig 
start på dagen. 

sådärja. 
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0