onsdag osv

efter en hel ledig dag igår så mår mina muskler snäppet bättre än vad som
gjorde innan. men idag är vi tillbaka med två träningar om dagen, har den
andra träningen om en timme typ. iallafall, försöker undvika den onyttiga delen
av matsalen (pizza, pomme, you name it) detta har resulterat i tre dagars köttfärssås
och spaghetti ätande (sug på den du caroline) vilket börjar bli lite enformigt, hehe..
fett goda efterrätter har dom här i americat också, farligtfarligt..

iallafall, har redan lyckats skämma ut mig genom att sparka ner en hörnflagga (som
dom hade placerat mitt på planen) och ramla handlöst framåt. hela laget, inklusive alla
ledare osvosv skrattade hejdlöst i fem minuter. var väl tur i oturen att jag hade bränt hela
nyllet redan innan (vädret här är insane) så ingen såg hur freaking röd jag blev.. känns ju 
bra att jag kan roa någon iallafall! 

sen kan ingen här uttala mitt namn rätt, men va ska man göra!!
take care,
pusss!


alex, jag och ali

sammy, ali och alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0