oboy

note to myself: åk inte bil med caroline. 
anledningen? jo, efter att caroline lämnat nånting på mc i klinga skulle
vi åka därifrån. till min stora fasa upptäcker jag att hon kör ut och väntar
i korsningen på helt fel sida. alltså den sidan bilar kör in. hur nu hon fan 
missat pilen som tydligt pekade åt andra hållet är ju sjukt. iallafall. jag 
skriker och håller för ögonen, tänker nu dör jag.. men vi överlevde. 

berättade lite roliga historier i bilen och dog av skratt, förjävla skön tjej 
det där. sen helt plötsligt ser vi en bil som kör förbi lite längre ner i 
världens fart, fast åt andra hållet. såg sjukt humoristiskt ut!! haha, 
skön dag!! 


<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

Cool bild!

2011-04-08 @ 12:00:16
URL: http://bilverkstad-sundsvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0