yo(d)ga?

MEN HEJ. 
ledighet passar mig perfekt! sov tills jag vaknade då jag drog iväg 
ett mess till karro och frågade om hon ville käka i skolan med mig. 
(var ju faktiskt köttfärssås, då är det ok) visst var hon på! så käk, 
sen hem igen, har tagit tag i mitt liv och börjat fylla i min tränings-
dagbok som behövs uppdateras.

begav mig sedan på min komplett 
urusla cykel (förvånad att jag ens kom fram levande) dags för yoga. 
där får man inte skratta eller något sånt och än så länge så har det 
gått helt hyffsat, men idag. alltså, det var nån övning man skulle stå 
i en triangel, man har ju bara på namnet hur den inte var menad för
mig, ae, hela situationen var så jävla rolig så där stod jag och karro 
och halvdog, och attacken höll i sig ett bra tag om inte annat.. 

ingen träning ikväll, söft. tror sverige spelar idol börjar idag. 
sånt som märks, anyways, take care, PUSS.

bra brud! 



Kommentarer
Postat av: karolina

UUUUUUUUUUUUUUUUUSCH!!!! värsta jag sett! wtf?!

2010-09-08 @ 08:04:56
URL: http://dontblameus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0