panterN

hejhopp, satt och chilledillade när jag fick ett sms av min kära vän ak,
sugen på pizza stod det och min kväll var gjord. med tanke på att vi bor
tio meter från en pizzeria, bestämde vi oss lätt för att gå dit! vi beställer
våra pizzor och slår oss ner. när dom väl kommer in tittar jag och ak på
varandra med förundrande (jättefint ord, i know) miner. våra pizzor ser ut
som två döda grävlingar med ett köttäcke över dom. för jävla roligt om inte
annat. anyways, halvinbakade var dom också vilket vi kunde konstatera innebar
att dom helt enkelt var mindre än vanliga pizzor. som toppen på isberget var
räkorna under köttäcket oskalade, SCORE. men vafan gör det, vi lever bara
en gång som ak sa det. nu ska jag sova med tanke på att jag har träning
kvart i åtta imorgon om min hals lever då vill säga.

HEJS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hjärta pantern!

2010-09-27 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0