making up for teenage crime

aloha. 
skön dag idag, skolfotot gick som väntat, käpprätt åt helvete, fotografen var mig 
en petig jävel "fixa till håret lite, lägg det lite till vänster, ska kragen på skjortan 
vara sådär?" tillslut sa jag bara, jag skiter i vilket, fick se kortet sen, såg ut som  
trött nyvaken utomjording. blir fan inga kort beställda hem här inte!

iochmed att skolan bestämt sig för att bjuda på morot och broccolisoppa idag
(hur fan tänkte man där?) bestämde karro, lukas och jag oss för att göra tacos 
hos lukas istället. smakade alldeles utsökt, riktigt bra gjort av oss om inte 
annat! mötte sedan upp nyopererade jess som skulle käka på stan, stackarn 
tycker synd om gullan. men sånt är livet när man spelar mot eneby! anyways, 
efter att ha gått omkring och tittat på andreas fina lockar dom senaste två dagarna 
fick jag snilleblixten att jag kanske borde permanenta mig. gick till en frisör för att 
höra utlåtandet, vilket gick mindre bra.. "jag skulle inte permanenta dig iallafall, du 
har glashår, sånt fäster inte på dig" jotack, varför tror du jag ser ut som en slickad 
katt för? (kej, så sa jag inte, men tänkte banne mig..) men det var skönt att han var 
ärlig iallafall! så den idén kastar vi i sjön direkt, ekonomiskt om inte annat! 

helvete vad jag skriver långt idag, men kan väl lika gärna fortsätta när jag väl 
börjat liksom! höll på att avliva på träningen när en galning i herrlaget var 
millimetern från att backa in i papis söta gröna sak, vi satt där allihoppa helt skärrade 
idag var gud på min sida, för en gångs skull! 

börjar åtta imorgon, smärtar rakt in i märgen. är ingen morgonmänniska, 
men vad gör man inte för lite psykologi so to speak. 

take care
pusshej osv. 


Kommentarer
Postat av: karolina

HAHA, älskar att man kan höra din röst i huvudet när man läser din blogg! btw: [email protected]

2010-09-04 @ 02:09:23
URL: http://dontblameus.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jamen vad härligt då ;) men TACK för den passningen vännen/mongo!

2010-09-04 @ 10:27:03
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0