jag ska vara med eeeeeeeeeeeer

jess gjorde min dag idag, skrattade så jag kände kramper i hela 
bröstkorgen. det var på fgn det inträffade, vi blev indelade i grupper, 
min grupp bestod av clara, karro och mig själv. vi har gått en bit bort 
från den andra gruppen då jag hör en röst som säger "jag ska vara med 
eeeeeeeeeeeeeeeer" med  tanke på att jag står med ryggen till ser jag 
inte hur det hela går till, men under ordet "er" ser jag jessi komma 
flygandes precis bredvid mig och ramlar handlöst på marken. det var 
det roligaste jag sett på länge, det var så jävla roligt att jag var tvungen 
att lägga mig ner på marken för att andas en stund. tydligen hade idioten 
drivit bollen i full fart och trampat på bollen därav det plötsliga fallet. alltså 
jag må nog ha de stördaste vännerna om inte annat, men fan vad kul det är!

annars då? nej, halsen dödar mig lite lätt sådär bara, kan knappt svälja, 
men va gör det!! flyttar in till caroline imorgon om jag inte nämnt det 
tidigare, tillbringar två veckor där (hennes föräldrar åker till spanien 
i två veckor) hur kul!? 

just nu laddar jag inför yogan, kanske borde sova lite innan, ser ut som en 
döende bäver, känns allt annat än uppskattat. btw, lyckades ännu en gång 
hamna med på bild i tidningen.. jag tycker faktiskt inte att det är helt okej att 
dom tar med bilder där jag ser mongolidisk ut varje gång. helst av allt kan 
dom ju ta bild på nån annan mer villig kanske, men annars så får jag väl 
stå ut med att se dessa smickrande bilder.. 

shit, skrivit som ett as här hehehehehe. 
tvingar ingen att läsa!

HEJS! 


bästa jesss!

Kommentarer
Postat av: karrobarro

HAHAHAHAHA, bästa jessan

2010-09-28 @ 08:53:30
URL: http://dontblameus.blogg.se/
Postat av: jessipeessi

mohahaha, bästa ni! :D

2010-09-28 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0