i dont mind

hejsanhoppsan. 
så jävla segt att gå upp imorse, trodde knappt att det var sant. 
träning, mottagning/passning och specialträning, seg var jag, men 
sånt som händer. 

när vi sen skulle käka lunch insåg jag vilka evil mattanter vi har på 
degeer. det var chicken nuggets till mat och när man tog om fick man 
bara ta två till, och jag råkade få tre på tallriken, men jag kan ju liksom 
inte bara peta tillbaka en, så jag bad om ursäkt och sa hur det var (det
stod liksom tre av dom och vaktade som om det vore värsta skatten eller
nåt) och den ena bara "hur råkade du få en till" medans en annan bara "trodde 
man kunde lita på er" men WHAT, jag står ju här och säger förlåt, elaka jävla 
tanter det där. blir upprörd bara att tänka på det. 

yoga och träning ikväll, söft. 
take care, pusss !
bilderna på den här datorn=noll, så karro var hygglig och skicka några! 
myjje tack babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0