hejhopp!

relativt schleten om man säger så. gårdagen innehöll det mesta, 
haha, sov så jävla illa inatt så det är sjukt, drömde att folk stod 
och tittade på mig när jag sov, sjukt obehagligt.. degardag idag 
med caroline, var ute och gick när jag insåg att luften i mitt framdäck 
på cykeln är lika med noll. så, min plan blev då att pumpa det, väl 
framme så står jag hur länge som helst med den där skiten innan 
jag inser att maskinen är ju trasig, komplett död. tyckte väl att den 
borde låtit eller nåt, typiskt mitt oflyt. så nu glider jag omkring med 
ett halvt punkterat däck, jävligt stabilt. 

första fgträningen imorgon då, möter upp clara fem i halv åtta, haha samma 
tid i tre år, det är fina grejer det. ae, dusch sen suss. 

take care,
pussss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0