back to reality

shit var farligt det är att lägga sig i sängen när man kommer hem från 
skolan, man tänker "ska bara blunda lite" två sekunder senare har man 
stensomnat och går allt än gärna inte upp igen. det råkade jag ut för idag.
liknar en mörbultad sköldpadda såg jag när mami väckte mig för att 
maten vara klar. fint!

annars då? utförsäljning på halvars idag, som vi har väntat, ska inte 
ljuga, satt som en smäck!! dog av skratt när en geting jagade oss vid 
bordet, panik ända tills clara bestämt dödar den med handflatan. jävla 
karatetjej det där, dog av skratt iallafall. fint. 

ae, nu ska jag se veckans avsnitt av vd, sen väntar jag spänt på idol 
ikväll. GÖTT, go olle. jappjapp, det var det. take care, puss och så. 


(bild från i somras) 



Kommentarer
Postat av: ak

vart ser du vampier diarys någonstans? (a)

2010-09-25 @ 10:45:20
Postat av: Anonym

hehe, ch131.com nu när det är säsong två, annars är det bättre kvalite på watchxonline, men dom har bara lagt upp säsong ett än så länge tror jag! ;)

2010-09-25 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0