sunday

men tja fan. 
har haft världens konstigaste morgon, telefonen ringt i ett alltså. 
först ringer pappa klockan nio.. "jonathan kommer inte in för du 
har satt på säkerhetslåset" (klart som fan jag har, vill ju inte dö 
när jag är ensam hemma..) så jag hoppar upp och ser jonathans 
nylle genom den lilla springan i dörren öppnar och går tillbaka till
min säng och somnar om som en stock. blir sedan väckt av telefonen 
igen, mamma denna gång. jag vrålar ut "VARFÖR FÅR JAG ALDRIG 
SOVA?" hon berättar då att klockan är halv ett. okej då, då vare väl 
helt ok. 

idagens då. jomen karro och jag bestämde oss för att fota lite igår och 
ljuset var så grymt fint, dock blev det dyngmörkt efter tio min, så idag 
gör vi ett nytt försök fastän vi är där lite tidigare. awesome! kanske 
övningskör med papi sen (king är jag). så då vet ni. 

HEJS! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0