längsta dagen ever

oboy, dessa dagar kan nog inte bli mer hektiska. skolan idag var sjukt
påfrestande, har fått skäll av både mattanten och en lärare för nånting 
vi var helt oskyldiga till. (mattanterna är evil, det är allt) när klockan 
närmade sig fyra kände jag mig döende och det spårade ur lite. det 
började med att min mattelärare gick förbi och jag skriker "hejsan" och
blir totalignorerad, pinsamt och förbannat kul om inte annat.

sen när karro och jag sätter oss för att vänta på lektionen så fattar 
folk inte hur man öppnar dörren, det var sinnessjukt roligt, dog av 
garv. 

kom hem från ett steppass förut och nu är jag bara såå trött. måste
fixa pmet tills imorgon också. börjar 7.45 vilket smärtar mig enormt.
kommer bli en långlång dag imorgon med, men det går nog. snart 
lov, behöver vila lite. 

nej nu måste jag dra
HEJS. 

ge mig värme igeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0