our own way

vilken toppenhelg jag har haft! spenderat den med så fina människor! 
gårdagen bjöd på förfest hos ak motherfucker och fina people. vidare
till deli med caroline och johanna, grymt mys. sen körde vi utgång för 
fulla muggar. sov hos caroline sen och hon är jättekonstig när hon sover 
minsann. vaknade mitt i natten av att hon stirrade på mig och knuffade mig 
åt sidan (är van vid en stor säng så jag kan breda ut mig, det uppskattades 
inte) sen tog hon bort täcket så jag låg där och huttra, då när jag försökte 
ta tillbaka det kastade hon hela till mig. jättewierd tjej, tydligen gjorde hon 
allt det här i sömnen. börjar bli rädd för hennes nattvanor.. 

vaknade vid tolv och hade min roligaste frukost på ett bra tag, fan vad 
skratt. iochmed att caroline är världens långsammaste på att fixa i 
ordning sig fick jag ju i princip löpa hem för att hinna i tid. 
vidare till träning där jag inte var alltför bra. men va gör det!!

anyways, har haft en grym helg!
PUSSS. 


världens bästa, förgyller mina dagar till max. 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0