woops

jag måste ta mig sjutton lämna mitt bankkort hemma 
hädanefter. det här håller inte, shoppade idag med. 
kommer bli pank inom en snar framtid. skyller dock 
på karro och hanne som pushade mig att köpa grejerna ;) 

ikväll blir det ifkmatch med el clasico (klassen alltså) matchanalys 
och jag är sådär lagom pepp att sitta där och frysa. YEYJ, men äsch. 

jaja, hoppas eran dag har varit great. 
PUSS! 


letar man långt och länge hittar man det
mesta på den här datorn. relativt gamla 
bilder dock, men jag diggar dom ändå. hihi!

Kommentarer
Postat av: kaaarrrrrrroooo

men SÖTA bilder!

2010-05-05 @ 16:02:12
Postat av: Anonym

men vad kul att du gillar dom :D

2010-05-05 @ 17:23:13
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/
Postat av: hanneee

men herregudars, vilka puddingar! ;)

2010-05-05 @ 17:49:50
Postat av: Anonym

jajamensan, mycket snyggggga! ;D

2010-05-06 @ 17:29:12
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0