möblering för fulla muggar!

oh herrgud, har möblerat mitt rum i stort sätt hela dagen. 
tog en paus och kollade på ifkmatch där ett tag. caroline 
har hjälpt till all day long, tack gumsi! snacka om att det 
var storstädning som gällde också, caroline tyckte det var 
relativt dammigt under min säng, men vad gör det ;) 

imorgon är det bortamatch i kalmar nånstans. 
samling kvart över nio, helvete vad tidigt säger 
jag bara. blir matteplugg till max för mig under 
hela bussresan, sånt som man får ta helt enkelt! 


här är två bilder på hur det ser ut nu. 
ska dock ske lite förändringar, ta bort 
den lilla växten bakom soffan och sätta 
dit en annan större växt och sen sätta 
upp spegeln. haha, jaja, bättre än innan 
blev det iallafall! take care, puss!

Kommentarer
Postat av: Friday

Fan va snyggt darling! Nu blev jag sjukt mycket mer sugen på att komma ner ;);)

ahaha

PS. Hur många nässprej hittade du under sängen.......

2010-05-15 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0