gymnasieslaget!

vilken dag! gymnasieslaget hela dagen och jag är så jävla 
slut i huvudet och halsen! gick in med inställningen att jag 
verkligen inte brydde mig ett skit, vilket jag egentligen inte 
gjorde, men tävlingsmänniskan i mig tog över helt och hållet. 
satt och skrek som en galning och vilka vann om inte degeer
då? haha, vann både dodgebollen och cheerleadingen, mycket 
imponerande.

roligast idag var nog ändå eber, som kom sist 
för övrigt, människorna kan ju verkligen inte ta en förlust! jag 
menar kom igen, ni förlorade, men det är väl förfan inte hela 
världen. verkar som att det är på liv och död för många, onödigt 
om inte annat. aja, kul dag som fän, ögongodis fanns det ju också,
ohmy säger jag bara! 

träffade alicia nyss, gött, inte träffat henne på ett tag! blir att kika 
på match ikväll, sen chillhäng med caroline. match imorgon och hoppas 
på tre poäng! take care, puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0