:))

maskinen - pengar 
three 6 mafia vs tiesto ft sean kingston - feel it. 
DIGGGGGGGGGAR. 

shoppat idag, wiiie. tycker om att shoppa, blir glad av det! 
reor gör mig ännu gladare och trots att pengar försvann 
så känns det förbannat bra! 

vaknade imorse som om jag levt i hundra år och inte 
stretchat under hela min livstid. med andra ord var jag 
relativt sliten efter gårdagen. skolan var chill dock. somnade 
nästan på matten där! på tal om matte är det nationella om 
två veckor och jag kan ingenting. mitt betyg hänger på det 
här förbannade provet. tänker begrava mig i matteplugg hädanefter 
och hur sjukt tråkigt är inte det på en skala? men vill jag få G så får 
jag väl bita i det sura äpplet helt enkelt! 

anyways, take care,
PUSSSS. 


happy chick! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0