you cant handle me

tjolahoppsan, mycket bra dag people, fööööörfan!
mötte upp alicia, hon gav mig vantarna och klänningen
hon har sytt klart, ME LIKE ALOT. thanks babe!

drog sedan och fikade med lite random people. haha,
riktigt kul att träffa maria igen iallafall, får vi göra om!
sen mötte jag upp jessan och på vägen ut från hm så
hade människan som jobbade där precis hängt ut en
skitsnygg tröja, blev helt förälskad och där rök 200 spänn
ur min ficka. kaaaaching!

iallafall, bio med jessan och marran sen. percy jackson,
3/5 popcorn, kunde ha varit bättre. sedan att ha en gnatande
jessan bredvid sig som frågade om varenda sak konstant gjorde
det hela inte bättre ;)

NU blir det att kika in lite vampires diarys, har match imorgon,
feeett roligt. jaja, hare gött.
PUUUUUSSSS!


en av världens bästa människor fyller ju även arton imorgon. WIHU.
firas med middag, är ju inte arton än så det blir ingen utgång för mig.
men har match på söndag så det var kanske lika bra det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0