streeeesss.

t-pain - reverse cowgirl
maskinen - kärlek vid sista ögonkastet

underbara


DÖR AV STRESS. har ett svenskaprov imorgon som kommer innebära 
ett FETT ig.. har nyss kommit hem från träningen och är helt död. mami 
jobbar natt så jag måste ställa mig och laga mat. ett tag var jag suktad 
att gå och köpa pizza. jag menar, det tar sån tiiiid att laga mat. men nej 
ingen pizza, inte bra. så jag antar att jag får äta fiskpinnarna, mina noodles 
är ju slut. mamma om du läser detta MÅSTE du inhandla nya. bra då var 
det avklarat. 

annars högg marion mig i handen med min stiftpenna förut idag. har ett 
djupt sår nu. (okej, inte jättedjupt, men ändå) får jag stelkramp blir jag fan 
inte glad. 

hade geografiprov och samhällskunskapsredovisning idag. kul liv jag har känner 
jag. bara en jävla massa plugg hela tiden. men imorgon är det lov. och på fredag 
smäller det. kommer bli så jävla bra, laddar rejält!
iallafall, nu ska jag väl ställa mig och steka mat. KUL.. 
take care! 
PUSSSS.

fan, jessan får ta o komma hem nu. saknar henne liiiiitegrann.

Kommentarer
Postat av: karolina

haha, vilka småskitar (:

2010-03-31 @ 22:23:12
URL: http://dontblameus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0