jag har världens bästa vänner.

igår hade jag kanske den bästa födelsedagen nånsin. tack alla gullisar 
för gratulationerna! lite om gårdagen då. var i skolan först, rätt chill dag, 
sen hem och mami köpte kinamat. GÖTT. helt plötsligt knackar det på dörren 
och jag undrar vem fan det kan vara. i kikhålet ser jag att det står tre töser 
med någonting i handen. mycket riktigt, när jag öppnar dörren står caroline, 
angelica och johanna där med tårta och sjunger ja må hon leva. OM jag blev 
chockerad, helt ställd blev jag. visst hade jag märkt att caroline var lite wierd 
under dagen men inte att det skulle bli nåt sånt här. 

iallafall, de kom in och vi åt tårtan dom gjort. mycket god måste jag säga! 
sen fick jag paket av dom, en sjukt snygg t-shirt från t-shirt store, ME LIKE 
ALOT! tack så himla mycket brudar, GULD VÄRDA! 

iallafall, sen drog dom och jag åkte på arbetsintervju, kändes riktigt bra måste 
jag säga! nu håller jag tummarna för jobbet. 

när jag kom hem drog jag på promenad med caroline, snackade om allt från 
himmel och jord. och jag hoppas verkligen att alla problem löser sig! man lär 
sig av sina misstag som man brukar säga! :) 

det var min dag det, världens bästa dag. jag har världens allra bästa vänner. 
det är en sak som är säker! :) 

take care, 
PUSSSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0