VILKEN KVÄLL!

gårdagen med caroline blev ett äventyr i sig! 
sprang 5,3 kilometer först och fan vad skönt det var! känner verkligen att 
kondisen är bra nu, sååå nais! 

drog oss sedan ut till åby för att köpa fika och ta ett kvällsdopp. caroline 
oroade sig för att vi skulle krocka, men jag övertygade henne att i den 
farten hon körde skulle det ändå inte bli någon större kollision, haha. 

väl där blev det förbannat tumult, från ingenstans när vi sitter och käkar 
på bryggan kommer en anka skrämmande nära. caroline får ryck och vill 
att jag ska kasta ut min mazarin till den, vilket jag gör. fort som fan kom 
den tillbaka och jagade oss mycket aggressivt hur länge som helst. höll fan 
på att dö av skräck :| hatar ankor, med hela mitt hjärta. 

badade och idioter som vi är hade vi ju planerat att tvätta håret också.. 
det var inga människor där typ när vi började bada men helt plötsligt kommer 
det ett helt pack med dom. jahopp, där står vi och shamponerar, vilket inte var 
det lättaste alltså, men vi börjar ju vänja oss vid sånt här nu.. 

körde hem, och så sov kvinnan här. förjävla pina till inneboende skulle jag vilja 
säga. men va gör det? jobb idag och imorgon, känns sådär, men va gör man inte! 

take care
PUSS. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0