lyckat!

hejhopp! 
vilken dag, jobb 8-5, höll på att avlida sista timmen. ana och jag 
flummade relativt i matsalen, crazy woman det där. lyckades när 
jag skulle sparka på en boll på heidit (säg det och det låter som hide
it) halvmissa bollen och flög rätt upp och ner på det stenhårda golvet, 
handen, armen och röven bara pulserade. var ju kul att jag kunde roa 
någon iallafall.. och, höll fan på att förglömma, var ju på expeditionen idag, 
smörjde in mig riktigt ordentligt med solskyddsfaktorn, men missade såklart 
på halsen, så hej freakin' red neck, dessutom syns brännan efter passportet 
också, fuck. 

träningarna igår/idag har verkligen dödat mig, skönt att jag jobbar kväll
imorgon så jag slipper den, hehehe.. 

anyways, take care,
PUSS. 




kan inte säga mycket mer än förlåt '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0