what a day

vilken jävla dag det här har varit people.
vaknade bryskt upp hos alicia imorse. hennes
väckarklocka är inte att leka med. vrålar högre
än en galen tupp alltså.

hade träning vid tio och det gick helt ok!
trodde jag skulle hem direkt efteråt, men nej.
min bror hade tydligen friidrottstävling i arenan
bredvid. blev fast att titta på friidrott i fyra förbannat
långa timmar innan han var klar. trodde jag skulle
somna där i slutet, sömnmedel till sport.



träffade min sjukaste vän caroline sedan. hon är allt
bra hon. skrattat oss igenom kvällen och käkade sånt
som vi egentligen inte bpr käka. hehe.

nu blir det one tree hill för fulla muggar.
sover även här, greaat.

hoppas ni har haf en bra dag people!
PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: frida

säg inte så om världens bästa sport!!!!!!

2010-01-31 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0