TORSdag.

järå, torsdag it is och hade enbart en lektion idag. 
svenska. blev köttsoppa till lunch som mera såg ut 
som en icke så tilltalande tallrik med kattspya i. 
smakade lika illa också.. 

drog och träffade alicia och vi käkade woktime, hur gott?! 
fyfan, gjorde min dag. en fika på skafferiet sedan satt som 
en smäck! 

nu sitter jag här och har fys ikväll. känner verkligen inte 
för det idag, men får väl kämpa igenom den.
sen blir jag lack, för det går inte att lägga in bilder från kameran 
här. gaaaaah, jonathan får hjälpa mig med det där tekniska kraffset!

nu, KÄK.
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Tantan

Förlåt, men om du inte gillar att din bakdel börjar bli för stor (eftersom du klagar på den 24/7) kanske du borde byta matställen! =D Just saying!

2010-01-28 @ 21:54:20
Postat av: ronja!

jonathan, du har ingen talan i denna fråga..... (;

2010-01-28 @ 23:27:10
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0