hej lördag?

jag har verkligen ingen koll på vad är för dag nuförtin ;o
men idag är det iallafall lördag, jaaarå!

har nyss kommit hem från stan med caroline, haha psyk är
den där människan. men jag tar det. tappade en ring inne på
lindex och den gick i två delar, men är någon förvånad? nej,
jag tog löpet ut ur affären, så jävla lyckat!

ikväll blir det bio med kvinnan. new moon och det är
grejer det. dock har jag redan sett den en gång, men
jag offrar mig för carolines skull. sen är den sjukt bra
dessutom! min feta godispåse hänger självfallet med!

ha det bäst people!
PUSSSSS.




javisst, hittade lite old pics från åttan kanske? jarå, pudeln var jag
då och det är ju gött!

Kommentarer
Postat av: psyket.

DU BORDE PERMANENTA DIG IGEN!

SJUUKT FINT GULLSAN! (Y)

2010-01-02 @ 18:33:10
URL: http://carolineaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0