freakin' cold.

två dagar har gått av skolan och jag är redan helt 
död. behöver sömn, enormt jäkla mycket sömn.

annars då? jo. så fort jag går utanför dörren möts 
jag av den iskalla atmosfären vi har här i sverige.
tror fan det är ny istid eller något liknande, men 
jag härdar ut och cyklar till skolan (inte helt ofarligt..) 
varje dag. väl framme håller mina öron på att ramla 
av huvudet av kylan trots att jag har mössa på mig. 
kan inte snön och den förbannade kylan bara försvinna?! 
detta börjar ju bli outhärdligt..

dagen då? jodå jag har lärt mig att prata lite som en gute, 
gissat rätt vad det var för mat i skolan utan att ha en aning 
om vad som skulle serveras, halvt förstått det vi håller på 
med i matten (never happened before?) och jobbat stenhårt
i engelskan. cred som fan! 

ikväll ska vi inventera.. IGEN.. nejnejnej. jag gillar inte 
inventering. ligger mycket hellre i min sköna säng och 
sover istället. men vad gör man inte för allmänheten? 
(måste sluta säga och skriva sådär...)

iallafall. 
ska göra mig lite noodles nu. 
hur gott?! 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0