CUP!

javisst, imorgon klockan 7 går bussen mot jönköping. 
har inte spelat boll på hur länge som helst och det ska 
bli så skönt att börja lira nu igen när uppehållet är slut! 
iallafall, cup är det som gäller imorgon, stenhård grupp.
bara division 2 lag, men aja, det går som det går helt 
enkelt! 

hur nu jag ska kunna gå upp klockan sex är ju en 
annan femma. från att sova till två och sedan helt 
plötsligt gå upp klockan sex!? ohmy, detta kommer 
bli en pers. kommer inte bli förvånad om jag av misstag råkar
stänga av alarmet på telefonen efter sisodär 500 snoozningar.. 

en annan negativ del i det hela är att det är min kära mor som 
kör mig till fyrby, där bussen avgår. då hon verkligen inte är
den mest morgonpiggaste varelse som finns, kommer jag bli
chockerad om jag kommer i tid. men jag ska göra mitt bästa 
för att få liv i kvinnan klockan sex imorgon. spännande indeed.
men aja, shit the same
nu drar jag. 
puss! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0