all i ever think about is you

vilken dag people! skolan var väl inte mycket att hänga 
i julgran. hade den fruktade svenskaredovisningen. 
överlevde minsann, YES! 

fick sedan besök av alicia, hon hjälpte mig med headern 
här på bloggen. fett nöjd, spanks babe! drog sedan och 
fikade med henne, linnéa och amanda. sååå mys att träffa 
dom igen! hoppas det blir mer gånger! 

fysen idag var rolig måste jag säga. körde med caroline 
och hon är ju inte den svagaste jag känner. oboy, fyfan 
fick verkligen kämpa, men kul var det! 

nu väntar sängen och en god natts sömn, yeeees! 
puss på er! 



har försökt i snart en halvtimme snart att ladda in bilder från mobilen till 
datorn, men jag är född som världens mest otekniska människa, så det 
funkar inte och jag är pissirriterad. sen så går det inte att ladda upp några 
bilder här förutom dom som jag har tagit med canonkameran. IT SUCKS. 

sorry för frustrationen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0