oboy

VILKEN DAG.
är så jävla slut.

har inte varit en lugn minut nån gång under hela dagen.
gick i skolan till fyra (tvingades..) sen gick alicia och jag
till haga och skrev in oss på körskolan där. skönt att komma
igång med det där nu. inte långt kvar tills man är en vuxen kvinna!
haha.

träningen ikväll gick mycket bättre än imorse iallafall. så det är ju
tummen upp för det minsann. imorgon väntar sovmorgon. ingen
kålpudding för mig inte, NEJ, jag vägrar äta kålpudding. får se vad
jag hittar på istället! gillar inte att dom väljer att servera en rätt som
kålpudding i skolan. jag menar, det kan ju inte vara många som gillar
det, eller?

aej, mat och paradise väntar.
take care, pusssss!



SÖTJAN!

Kommentarer
Postat av: Friiiidiiis

Jag vill ju bara krama ihjäl hundjäveln! mums!



Ronja tänk på barnen i Haiti ( Afrika ) . Dom skulle bli lyckliga över Kålpudding!

2010-02-01 @ 22:11:37
URL: http://tedenbyn.blogg.se/
Postat av: Amanda

ARE YOU SERIOUS? kolpudding är det bästa som finns ronjaaa!!

2010-02-01 @ 23:36:57
URL: http://ananda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0