monday it is!

jajamensan, började dagen med en uppiggande träning. 
allt var frid och fröjd tills lukas tackling där i slutet. fan 
hela knäet svider, stackars lilla mig! nejdå, men 
det gör fan ont, haha! 

skolan var faktiskt relativt okej idag. kommer ha 
brutal träningsvärk i armen imorgon efter musiken. 
satt men nån jävla kringla och spelade hur länge som 
helst. hela armen är död, my god! måste köra mer 
armhävningar tror jag :| 

ingen träning ikväll och det gör mig mer än nöjd. 
tänkte gå till biblioteket och låna fjärde boken av 
twilight serien. men chicken som jag är vågar jag 
inte gå in där själv. kommer ju inte hitta för fem öre 
där inne! får göra ett nytt försök imorgon! 

nej, nu ska jag nog äta nudlar!
fan vad det är gott alltså! 

PUSSSS! 



why so serious?

Kommentarer
Postat av: sophia

ni är för bra

2010-02-08 @ 18:11:49
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/
Postat av: caroline

hah, gräslig bild, men underbara ni!

2010-02-08 @ 19:46:35
URL: http://carolineaarvidsson.blogg.se/
Postat av: janne

Underbara är ni brudar!

2010-03-12 @ 09:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0