bringin' the beat.

imorse var det banne mig inte lätt att gå upp för sängen. 
gosh, huvudvärk efter matten. sjukt svårt är det nu! 
bjöd marran på kaffe och semla, hon fyller ju faktiskt 
arton på torsdag! engelskan var sjukt skön!

dock var jag på statsbiblioteket imorse och skulle låna 
fjärde boken av twilightserien. den fanns inte inne så 
medan jag lämnade karolinas nkbok i vårat skolbibliotek 
passade jag på att fråga om boken fanns där. till min stora 
förvåning fanns den! vilken total glädje! LOVELY. nu vet ni 
vad jag kommer göra om dagarna. hehe.. 

plugg hela kvällen lång blir det dock. svenska och geografi. 
ahopp, vilken underbar kväll.. dock har mami köpt kanelknäcke. 
YES, nudlar också, maaasssor med nudlar. det tackar vi för. 

pusshejleverpastej! 



Kommentarer
Postat av: karolina

ååh, gulligt av dig att lämna in min bok, tack! :) och sötnos på bilden!

2010-02-11 @ 22:17:01
URL: http://dontblameus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0