men kom igen

skämtar gud med mig eller? mina nya uggs för mig sig otur till mitt liv. 
till och börja med upptäckte jag när jag hade köpt dom förra veckan 
att kvinnan hade gett mig  två vänsterfötter. tack, känns lovely. 

kommer dit idag och vill ju då ha en högerfot. när jag berättar hur 
det ligger till säger kvinnan i kassan högt och surt "ja, men det var 
väl roligt" ROLIGT? det var väl fanimig inte kul. 

iallafall, invigde dom ikväll och det gick käpprätt åt flanders. clara 
skulle hämta upp mig till träningen och när jag ska gå till bilen vinkar 
jag lite lätt. två sekunder senare ligger jag ner på marken. god damn 
vilka hala skor tänker jag då. iallafall, kommer fram till hagebyhallen 
och clara snackar om sina uggs som hon köpt på hm och POFF ligger 
jag ner på marken igen. för i helvete.... 

halkade som fan från hallen till bilen på vägen hem, men höll lyckligtvis 
clara hårt i armen så jag slapp att ramla. när jag steg ur bilen tänkte 
jag att fan, nu går jag jättelångsamt så jag inte ramlar. ett ögonblick 
efter att jag stigit ur bilen ligger jag på marken igen.. nu lägger jag 
uggsjävlarna på hyllan och tar på mina hederliga kängor igen. 

trevlig läsning. 
HEJS. 





Kommentarer
Postat av: fridis

HAHAHAH så jävla roligt att du fick två vänsterfötter!

2010-12-02 @ 11:45:40
URL: http://tedenbyn.blogg.se/
Postat av: karro

HAHAHHAAHHA, vad jag garvar när jag läser detta! sjuuuuuuukt vad underhållande!

2010-12-02 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0