good day!

frågan är ju bara vafan jag sysslade med inatt om inte annat.. 
satte klockan på 5.50 och gick och la mig. tog år och dagar innan 
jag somnade, men det gick ju så småningom. iallafall, så vaknar 
jag halv två och bara, jahopp, bara att gå upp då! tänder lampan 
och går och tittar på klockan och bara, wtf, den är ju bara halv två. 
går och lägger mig igen och vaknar sen vid tre och tycker det är dags 
att gå upp. stiger upp och klär på mig och börjar borsta håret när jag 
tittar på klockan. tre? va, vänta, fan jag ska ju inte upp förän vid sex, 
ahopp, bara att gå och lägga sig igen med kläderna på. snacka om mothafucking 
yr tjej... 

iallafall, varit i jönköping all day long. trevligt osådär, vann matchen med 1-0.
göttigt. god mat var det med, FISK, vilken fulländad dag om inte annat!! 

ae, det här håller ju inte. hörs
pussss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0