you appear just like a dream

hejhopp! länge sen man skrev här, har levt ett hektiskt liv senaste 
veckan. london med papi var great, några bilder har jag tyvärr inte 
att bjuda på då den enda bilden jag tog var på papi på flygplatsen, 
mindre intressant med andra ord. match igår, gick ju som det gick 
med det. utgång på kvällen, ja, gick ju som det gick där med. orkar
inte spekulera i det hela alltför mycket. somnade gott i carolines säng
halv fem inatt om inte annat. dagen till ära bestod av pizzaätning, där
caroline råkar ut för lite saker, fick mig dagens skratt så det stänkte 
om det. sen drog vi till åby och annie, filmtittande, the last song, tjöt
som aldrig förr och snoret bara rann, huvudvärk och svullna ögon, var
tamigfan snyggare än nånsin! men va gör det. hem vid tolv och här är jag
nu klockan två. körskolan och träning väntar imorgon, sweeet. inviga nya
fotbollsskorna kanske? aaaafan. ae, skrev visst en roman här, kul känner jag.

nej jag är så trött så jag dör snart.
godnatt, puss och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0