mästerkockar?

förstår inte vad det är som går fel varenda gång caroline och jag ska laga mat! 
vi följer alltid receptet och det går alltid åt helvete ;o idag ville kvinnan äta lasagne 
och jag tänkte redan innan att det låter sjukt svårt att göra, men visst. allt gick kanon
ända tills vi insåg att såsen med köttfärs i såg jävligt rinnig ut, (vi hade förmodligen haft
i för mycket vatten, men det stod faktiskt åtta dl på receptet..) så vi tänker att mjöl kan 
göra det hela lite tjockare, okej, nu ligger det vita klumpar i skiten, men det ignorerar vi 
lite. häller i det i själva formen och vi börjar lägga sånna här lasagneplattor när vi sakta 
inser att det var färre än vi räknat med, men sket i det. in i ugnen och vi tog ut det en
halvtimme senare och jag kan ju säga som så att vi insåg ganska snabbt hur misslyckat
det hade blivit. lasagneplattorna var stenhårda, och då menar jag hårda (gick inte ens
att tugga..
) köttfärsen hade blivit nån gummiliknande sörja av nåt slag. tio minuter senare
bestämde jag mig att min kvällsmat fick bestå av mackor istället! 

upp tidigt som fän imorgon, men va gör det!
take care
PUSS. 


du är fan inte som alla andra. 
och tur är väl det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0