get involved

men hej!
soft dag i skolan, började med matte c idag, kan ju konstatera att 
jag inte räknat såhär mycket under hela förra terminen som jag 
gjorde idag, ser suveränt ut! shoppade loss med karro sen (kan 
verkligen inte hålla mig) känns rätt schweet ändå! sen hade jag 
min första yogalektion, så jäkla wunderbart! kommer trivas som
fän där om inte annat, sjukt avslappnande! såg lite av b-lagsmatchen
nyss, stod 0-0 i paus, hoppas dom vinner! 

ledig imorgon (om man bortser från yogan vid halv fem), sjukt skönt!
nåt som är mindre skönt är att jag måste jobba med laget efter det till
typ tio, men come on, förjävligt. 

anyways take care,
pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0