tja måndag!

tja, soft dag i skolan. jessan förgyllde min dag när hon förtvivlat 
ringde till mig efter skolan och frågade om jag hade hennes extranyckel 
till skåpet (vilket jag inte hade) och jag frågade varför hon undrade. jo 
då hade hon låst skåpet (med alla sina grejer i det) gått på toaletten,
för att sedan upptäcka att hon låst in sina nycklar i skåpet. hahahahahaha,
hur kul är inte det?! dock var kvinnan inte lika glad, vet inte hur det hela
slutade, men hon hade sina träningskläder och allt därinne. haha! skadeglädje <3.

träningen ikväll var seg, hela jag är seg. såg b-lagets match mot kuddby,
dom vann. sjukt bra jobbat. nu ska jag slänga mig i sängen och njuta av 
tanken på sovmorgon imorgon. 

PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0