SUNNY DAY.

tjafan!
hur skönt är det inte ute? lovely! 
träning imorse, skott/tillslag. gick sådär, inte den piggaste 
av alla människor kanske. men vad gör det om femtio år? 

skolan var chill, hade diagnos på matten, fick rätta själva. 
kunde konstatera att om läraren hade fått in det provet 
hade jag fått ig. hatar matte, som fän. 

kekade lite halvarsglass med mina brudar jess&karro 
efter skolan. hur mys?! ae sånt gillar jag, bara chilla 
och snacka. 

ikväll laddar jag träning. är inte alls pepp. vill bara sova. 
måste ta igen ett par timmars sömn, mest definitivt. 
haha, just det! papi har kommit hem från bryssel och 
köpt en mycket fin mascara till mig. muchas gracias pappsen! 

nu ska jag käka lite, 
take care, puuuussss.

Kommentarer
Postat av: hanniie

konstigt att du äter godsaker rompen ;)

2010-04-12 @ 21:33:01
Postat av: ronja, INTE rompen ;)

men vadå hannie, hehe.. var ju faktiskt så illa tvungen, det var ju sol ute :D

2010-04-12 @ 22:21:17
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0