roande dag!

rock city - feel so alive
grym! 


träningen imorse gick åt flanders. sprang som en gnu och
shit vad trött jag var. hem och duscha osv, sen tillbaka 
till skolan för käk. älskar människorna på degeer, aldrig en 
tråkig matstund! finns alla sorters människor, lika roliga 
allihoppa, borat var dagens höjdpunkt i matsalen! (y) 

skolan fortsatte, uuuurtrist. spelade gitarr på musiken. 
inte min grej alltså. dog av skratt efter när marion hade 
ett sår som kliade. karro och jag dumma i huvudet som 
vi är kommer ju på nån ramsa av det hela. haha, sjukt kul! 

nu ska jag nog ta tag i det hela att städa mitt rum.
får se hur det går! ikväll äre träning som gäller,
funelifun. första på gräs. HOW LOVELY?! me likeeee. 

take care, pussss!


Kommentarer
Postat av: karolina

BOOOORAT <3

2010-04-19 @ 19:03:26
URL: http://dontblameus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0