lov it is.

tja people. 
matchen igår blev 2-2 mot tun. var helt död efter matchen. 
kände mig som en vandrande zombie, så här i efterhand känner
jag att stretching hade varit en bra idé.. 

iallafall, åkte till alicia igår och chillade gärnet, drog en sväng 
till affären med henne. nybliven körare, förbannat spännande. 

idag drog vi in till stan och jag mötte upp papi. gick till banken och 
spenderade hela dagen där ungefär.. nä, men nästan, självklart ska 
det vara smockat med folk där bara för att jag ska dit. blir så irriterad. 

nu sitter jag här, det bär av till åby i afton med brudsen. ska cykla dit. 
kan bli ett äventyr om jag känner min cykel rätt. 

aja, take care people! 
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0