hello baby.


(snodde bilden från alicia, spanks babe..) 


okej, den här dagen har varit fett skön, och då snackar vi fett. 
solen har varit framme all day long och det är ju nästan så det 
är dags att ta fram bikinin och bygga på brännan.. NAT. 

iallafall, flickan från ovan, jättefin, tjöt mig igenom den. tycker inte 
om att gråta på bion, måste ju förfan anstränga mig för att inte låta 
som en ledsen treåring så alla tror jag är knasig. och jag lyckades. 
SCORE. 

gud vad trött jag är, helt sjukt. imorgon blir det släktmiddag hos grandma' 
och sen fika med bra brudar. kanske kör på en löprunda också. men det
är fan inte troligt. 

take care, puuuuss!

Kommentarer
Postat av: karolina

love the pic'

2010-04-03 @ 22:03:07
URL: http://dontblameus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0