HAPPY DAY

har varit med om så mycket idag. herregud. ibland kan man 
undra hur allt händer mig. hahaha, många skratt har det blivit 
iallafall. och det gillas ju alltid! 

dagen, 
- träning, jorå, det funkade helt okej!
- svenskaredovisning, kläckte ur mig ordet "demokratiken"
innan jag insåg att helvete vad fel det lät och kom knappt 
på det rätta ordet "demokratin" hello red face! 
- ärtsoppa är INTE okej att servera så jess, karro och jag 
drog ner till stan. väl där skulle vi ta ut lite money, men man 
kunde bara ta ut femhundralappar där vi var så jag skulle slå
in "annat belopp" (tror jag iallafall..) trycker på nån jävla knapp 
och så står det "sedeluppräkning" men vafan, jag har ju inte skrivit 
nåt belopp. ut forsar 5000 spänn. ahopp tjena greta. hur fan är detta
möjligt. hade spenderat en hel dag på banken förra veckan för att få 
in dom där förbannade pengarna och nu kommer dom ut igen. ae, 
förstår inte hur det gick till alltså.. 

iallafall, så vi tog en tripp till banken och satte in dom igen. det var inte 
det enklaste ska ni veta. hade en het diskussion med han i kassan. 
men tillslut lyckades jag! så vi tre traskade upp till chicken kebab där 
jag lyckades förvirra stackarn som skulle göra maten. (har varit lite 
trött idag..) 

till råga på allt bar jag på världens fetaste väska så när vi var inne på 
gallerix har jag ställt ner den för att vila axeln lite, så när jag ska slänga 
upp den igen välter jag nästan en hel grej med vykort i. får tag i det i sista 
stund. klantarslet nummer 1, jajamen! jessan sa att hon fick huvudvärk när 
hon var med mig. tackar vi för, SPANKS. 

hem och sen till caroline där mästerkockarna ska laga mat. brända schnitzlar 
och pomme satt fint. jag fick i uppdrag att göra såsen (från en påse) jag frågar 
caroline vad som behövs och hon säger att det behövs tre dl mjölk till en påse. 
så jag vispar i allt det där och efter en stund tycker jag fan att såsen är väldigt 
tunn, men vi antar att det ska vara så (vad vet vi liksom?) men jag frågar henne 
igen om det verkligen står så på påsen. efter ett tag inser hon att det var tre dl 
till tre påsar. så vi fick börja om igen, haha. 

träningen ikväll var kul, caroline och jag hade damp på vägen hem. men sånt 
är trevligt tycker jag. ska lägga mig tidigt ikväll. är för trött för mitt eget bästa. 
ingen lär ju läsa allt detta, (helt förståeligt) men jag var tvungen att skriva av 
mig. hihi!

take care, pusssss!


SÖT TJEJ SJUTTON. <3 

gullllan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0